Jak analizować efekty promocji firmy w Internecie i poza nim
We wtorek 18 października odbyło się szkolenie pt. „Jak analizować efekty promocji firmy w Internecie i poza nim? Jak za darmo zdobywać wiedzę na temat potencjalnych klientów?”.
Spotkanie przeznaczone było zarówno dla przedstawicieli małych firm jak i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.
Warsztaty prowadził ekspert marketingu Internetowego Mariusz Gąsiewski.
Warsztaty uzmysłowiły zebranym, jak w dzisiejszych czasach każdy, kto prowadzi firmę, powinien zadbać o jej reklamę w sieci.
Liczba użytkowników Internetu stale rośnie, co przekłada się na wzrastającą liczbę potencjalnych klientów.
Szczególnie młodym firmom zależy na takim rozwiązaniu, które jest stosunkowo tanie, skuteczne i daje możliwie największe efekty.
Oczywiście nie ma jednej, idealnej formy promocji, istnieje jednak taka dziedzina marketingu internetowego, która powinna być stosowana przez każdą firmę, niezależnie od jej wielkości czy budżetu.
Chcielibyśmy serdecznie podziękować prelegentowi i wszystkim uczestnikom za udział w szkoleniu.
Mamy nadzieję, że spełniło ono Państwa oczekiwania.
Dla wszystkich, którzy chcieliby jeszcze raz na spokojnie zapoznać się z treścią prezentacji p. Mariusza Gąsiewskiego , lub którym nie udało się dotrzeć na spotkanie, zamieszczamy link: http://pobierz.grodzisk.pl/promocja_malej_firmy.pdf