Zarządzanie czasem i organizacja czasu pracy
We wtorek 7 listopada br. w godz. 17:00 – 19:00 w grodziskim Urzędzie Miasta odbył się bezpłatny warsztat-wykład Zarządzanie czasem i organizacja czasu pracy.
Spotkanie przeprowadził doktor filozofii Piotr Stankiewicz, autor książki „Sztuka życia według stoików” więcej o prelegencie można dowiedzieć się na stronach internetowych: http://sztukazyciawedlugstoikow.pl/?page_id=67
http://www.nuw.uw.edu.pl/doc/osoby/STANKIEWICZ.pdf
Szkolenie skierowane było zarówno do osób, które posiadają już własny biznes jak i do przyszłych przedsiębiorców.
Podczas spotkania uczestnicy mieli możliwość dowiedzieć się jak skuteczne zarządzać czasem. Organizacja czasu pracy i zarządzanie czasem ma zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie, instytucji czy korporacji. Korzyści wynikające z dobrego i efektywnego zarządzania czasem odczuwalne będą nie tylko dla nas samych, ale również dla znajomych, rodziny. Szczegółowe określanie celów, zidentyfikowanie i eliminowanie pożeracza czasu i odkładania pracy na później (prokrastynacja), stosowanie metod zarządzania czasem oraz systematyczna kontrola pozwolą na sprawne zagospodarowanie czasem. Dobry plan jest podstawą optymalnego i sensownego wykorzystania czasu.
Nasi uczestnicy mieli możliwości do zadawania pytań, przed którymi prowadzący się nie wzbraniał, a wręcz przeciwnie zachęcał. Takie podejście sprawiło, że uczestnicy aktywnie włączali się do dyskusji i przedstawiali swoje problemy związane z organizacją i zarządzaniem czasem.
Dla tych z Państwa, którzy chcieliby skontaktować się z p. Piotrem Stankiewicz adres e-mail mikolaj.piotr@gmail.com
Ze swojej strony chcielibyśmy serdecznie podziękować prelegentowi i wszystkim uczestnikom za przybycie oraz aktywne uczestnictwo w trakcie całych warsztatów.
Już dziś mamy przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie „Social media w małej firmie, czyli jak sprzedają media społecznościowe” wtorek 14.11 o godz.17:00.
WAŻNE: ZMIANA MIEJSCA SPOTKAŃ, URZĄD MIASTA W GRODZISKU MAZOWIECKIM UL. KOŚCIUSZKI 32 A, SALA KONFERENCYJNA I p.