Portal Biznes

  • LANGUAGES  
  • ENGLISH
  • POLSKI
  • Informacje
  • Baza firm
  • Aktualności
  • Cowork
  • Tereny inwestycyjne
  • Komunikaty firm
  • Dodaj komunikat

Regulamin CoWork Grodzisk Mazowiecki

Regulamin świadczenia bezpłatnych usług w przestrzeni coworkingowej
(tzw. CoWork Grodzisk Mazowiecki) przez Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim (dalej „UMGM”)

§1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE

1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług w przestrzeni coworkingowej, mającej na celu wsparcie działań promocyjnych Gminy Grodzisk Mazowiecki jako miejsca sprzyjającego przedsiębiorczości. Udostępniona zostaje przestrzeń dla animatorów aktywności obywatelskiej i początkujących przedsiębiorców, pozwalająca na wymianę doświadczeń i pomysłów na działalność w Grodzisku Mazowieckim oraz na rozpoczęcie działania w oparciu o dostęp do miejsca pracy i spotkań, doradztwa prawno-księgowego i szkolenia ustawicznego.

2. Zakres, szczegóły i warunki świadczenia usług zawarte są w niniejszym Regulaminie oraz na stronie www.biznes.grodzisk.pl/cowork, przy czym informacje te wzajemnie się uzupełniają.

3. Definicje użyte w Regulaminie:
a) Przestrzeń coworkingowa – profesjonalnie przygotowana powierzchnia biurowa z przygotowanymi do udostępnienia stanowiskami pracy, miejscem spotkań i miejscem do prowadzenia szkoleń i konsultacji. Wyposażona w 4 stoły biurowe mogące służyć także jako jeden stół konferencyjny, krzesła, kanapę i fotel, szafki biurowe, monitor telewizyjny do wyświetlania prezentacji, tablicę flipchart;
b) Miejsce pracy – powierzchnia wyposażona w osobne stanowiska pracy lub pojedyncze stanowiska pracy przy wspólnych stołach coworkingowych, które są udostępniane na określony czas;
c)Miejsce spotkań – miejsce przeznaczone dla maksymalnie 3 osób i/lub sala szkoleniowo-konferencyjna przeznaczona dla maksymalnie 13 osób;
d) Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokona rezerwacji w przestrzeni coworkingowej.

§2 REJESTRACJA UŻYTKOWNIKA

1. Korzystanie z dostępu do Przestrzeni coworkingowej, Miejsc pracy i Miejsc spotkań możliwe jest jedynie po uprzednim dokonaniu rezerwacji, która polega na prawidłowym wypełnieniu formularza rezerwacji wizyty na stronie www.biznes.grodzisk.pl/cowork, zawierającego dane rejestracyjne firmy lub dane osobowe przyszłego Użytkownika.

2. W toku wypełniania formularza rezerwacji wizyty Użytkownik akceptuje treść Regulaminu i wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie i w celach określonych w odrębnych formularzach. Zgody są dobrowolne, ale niezbędne do dokonania rezerwacji.

3. Rezerwacji dla Użytkownika i podejmowania wszystkich innych czynności w imieniu Użytkownika może dokonać osoba przez niego upoważniona (pełnomocnik). W przypadku wątpliwości, UMGM może żądać przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających powyższe okoliczności.

4. Osoba/podmiot, który dokona rezerwacji staje się Użytkownikiem i zostaje mu przypisany numer rezerwacji.

5. Rezerwacja nie zobowiązuje Użytkownika do wykupienia jakichkolwiek usług i jest jednorazowa.

§3 OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Klauzula Informacyjna zgodna z Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego, ul. T. Kościuszki 12a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, e-mail: urzad@grodzisk.pl, tel. 22 755 55 34.

2. W sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: abi@grodzisk.pl, tel. 22 755 55 34.

3. Dane osobowe będziemy przetwarzać w celu i w zakresie wyrażonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

4. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3, odbiorcami Państwa danych osobowych będą organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz osoby posiadające dostęp do informacji publicznej w trybie ustawy o dostępnie do informacji publicznej w przypadku, w którym nie zachodzi podstawa do ograniczenia dostępu zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r.  o dostępie do informacji publicznej.

5.W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (nie dotyczy przypadków określonych w Art. 17 ust. 3 RODO)
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
e) prawo do przenoszenia danych
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7. Państwa dane nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

8. Państwa dane będą przechowywane przez okres wynikający z celów przetwarzania opisanych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Dane osobowe będą przechowywane do momentu wycofania przez Państwa zgody.

9. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposobie i trybie określonym w przepisach RODO oraz ustawy o ochronie danych osobowych. Adres organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, kancelaria@uodo.gov.pl.

10. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

11. Podanie danych jest dobrowolne. Niepodanie danych skutkuje niemożnością dokonania rejestracji, rezerwacji/odwołania rezerwacji.

§4 DOSTĘP DO MIEJSCA PRACY

1. Aby skorzystać z Miejsca pracy Użytkownik musi zadeklarować wybrany dzień lub dni  oraz czas trwania w formularzu rezerwacji poprzez stronę www.biznes.grodzisk.pl/cowork.

2. Do Miejsca pracy Użytkownik uzyskuje dostęp w momencie rezerwacji wolnego stanowiska pracy w konkretnym dniu roboczym.

3. Dokonana rezerwacja Miejsca pracy może być anulowana (odwołana) przed zarezerwowanym terminem. Odwołania rezerwacji należy dokonać drogą elektroniczną poprzez formularz na stronie www.biznes.grodzisk.pl/cowork lub e-mailem na adres: cowork@grodzisk.pl. Odwołanie rezerwacji potwierdzone zostanie przez UMGM w e-mailu zwrotnym. Wszystkie rodzaje dostępu do Miejsca pracy lub Miejsc spotkań dotyczą wyłącznie Użytkownika i bez wyraźnego pozwolenia UMGM osoby trzecie nie mogą korzystać z przestrzeni coworkingowej.

4. Każdy z Użytkowników ma prawo zapraszania gości po uprzednim zarezerwowaniu dla nich odpowiedniej liczby miejsc w formularzu rejestracyjnym.

§5 UDOSTĘPNIANIE MIEJSCA SPOTKAŃ

1. Udostępnienie Przestrzeni coworkingowej na potrzeby Miejsca spotkań wymaga odrębnych, indywidualnych ustaleń oraz rezerwacji dokonanej i potwierdzonej drogą mailową na adres cowork@grodzisk.pl.

2. Użytkownik, któremu udostępniono Miejsce spotkań, powinien być na nim osobiście obecny.

3. Niedopuszczalne jest odstępowanie godzin Miejsca spotkań innym Użytkownikom lub osobom trzecim bez wyraźnego pozwolenia UMGM.

§ 6 OBSŁUGA

1. Przestrzeń coworkingowa dostępna jest w dni powszednie w godzinach pracy podanych do wiadomości przez Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim lub na stronie www.biznes.grodzisk.pl/cowork.

2. UMGM w godzinach otwarcia zapewnia obsługę recepcyjną, tj.:

  • udzielanie informacji o wolnych terminach,
  • przyjmowanie i kierowanie gości i Użytkowników do Miejsc spotkań, Miejsc pracy.

3. W Miejscu pracy Użytkownicy mogą otrzymać nieodpłatnie indywidualną, zamykaną szafkę, na czas rezerwacji. Szafkę należy opróżnić i oddać klucz w recepcji najpóźniej ostatniego dnia pracy, chyba że Użytkownik zadeklarował kolejną rezerwację.

§ 7 KORZYSTANIE Z INTERNETU

1. UMGM zapewnia nielimitowany, bezprzewodowy dostęp do Internetu dla każdego Użytkownika, na obszarze przestrzeni coworkingowej.

2. Wykorzystywanie łącza do pobierania i/lub udostępniania materiałów niezgodnych z prawem, powszechnie uważanych za obraźliwe, wulgarne, niemoralne lub nadmierne obciążanie łącza przez pobieranie dużych plików w celach rozrywkowych (np. filmów) jest zabronione i może spowodować zaprzestanie świadczenia usług w trybie natychmiastowym.

3. UMGM nie odpowiada za jakiekolwiek ewentualne szkody powstałe wskutek niedziałania lub nieprawidłowego działania łącza internetowego.

§8 ODSZKODOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ

1. UMGM zastrzega sobie prawo ograniczenia dostępności do Przestrzeni coworkingowej w przypadku organizowania szkoleń, konferencji i innych okolicznościowych imprez lub w pozostałych uzasadnionych sytuacjach.

2. Informacja o możliwych ograniczeniach, o których mowa w ust. 1 powyżej, zostanie podana na stronie internetowej www.biznes.grodzisk.pl/cowork lub w formie e-mailowej. Z tytułu opisanych ograniczeń osobom/podmiotom korzystających z usług UMGM lub Użytkownikom nie przysługuje żadne odszkodowanie.

3. UMGM zapewnia wolne Miejsca pracy lub spotkań w momencie rezerwacji, jednak nie ponosi odpowiedzialności za brak miejsc, jeśli Użytkownik nie dokonał ich uprzedniej rezerwacji.

4. UMGM nie ponosi odpowiedzialności za niemożność zrealizowania jakichkolwiek usług w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od UMGM.

5. UMGM zobowiązuje się dochować należytej staranności w zabezpieczeniu Przestrzeni coworkingowej, jednak nie odpowiada za rzeczy osób/podmiotów korzystających z usług UMGM, Użytkowników lub osób trzecich pozostawione w Przestrzeni coworkingowej.

§9 PRZEPISY PORZĄDKOWE

1. Wszyscy przebywający na terenie przestrzeni coworkingowej, zobowiązani są do:
a) przestrzegania niniejszego Regulaminu,
b) poszanowania osób i mienia,
c) zachowania ciszy i spokoju, a w szczególności wyciszenie dzwonków telefonów komórkowych,
d) naprawiania wszystkich szkód i zniszczeń powstałych z ich winy i/lub winy ich gości na własny koszt,
e) zachowania poufności o danych innych Użytkowników i ich działalności oraz do nie wygłaszania opinii i komentarzy, które w jakikolwiek sposób mogłyby negatywnie wpłynąć na ich działalność.

2. W Przestrzeni coworkingowej zabrania się w szczególności:
a) odstępowania lub udostępniania przyznanych przez UMGM haseł dostępowych,
b) wnoszenia i spożywania alkoholu oraz innych podobnych używek/substancji, a także palenia tytoniu,
c) wnoszenia i spożywania gorącego jedzenia,
d) używania urządzeń powodujących nadmierny hałas,
e) słuchania muzyki lub innych materiałów dźwiękowych bez słuchawek.

§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.biznes.grodzisk.pl/cowork i do wglądu w recepcji UMGM.

2. Każdorazowa zmiana postanowień niniejszego Regulaminu wymaga podania jej na stronie internetowej www.biznesgrodzisk.pl/cowork.

3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 30.11.2022 r.

Gmina grodzisk mazowiecki

Gmina Grodzisk Mazowiecki
Deklaracja dostępności
Fundusze Europejskie Infrastruktura i Środowisko
Mazowsze Serce Polski
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

© 2018 biznes.grodzisk.pl

TOP

Dzisiejsza pogoda w Grodzisku:

zachmurzenie małe

Temperatura: 14.32 °C

Ciśnienie: 1026 hPa

Wilgotność powietrza: 83 %

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Portal Biznes
Powered by  Zgodności ciasteczek z RODO
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.