Rozwój przedsiębiorczości na obszarze wiejskim objętym strategią rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność
Spotkanie prowadziły p. Magdalena Podsiadły i p. Katarzyna Sadecka-Giska ze Stowarzyszenia LGD Ziemia Chełmońskiego.
Podczas spotkania uczestnikom wyjaśniono w sposób jasny i przejrzysty jak wypełnić wniosek o przyznanie pomocy finansowej. Wytłumaczony został opis przedsięwzięcia i sposób ich realizacji wraz z uzasadnieniem. Jakie są kryteria wyboru operacji przedsiębiorczości dot. nowych firm, oraz istniejących firm. Określono zasady i warunki przyznawania środków.
Termin i miejsce składnia wniosku:
Wnioski należy składać w terminie od dnia 29.11.2016 r. do 29.12.2016 r. do godz. 14.00.
Miejsce składania wniosków:
bezpośrednio tj. osobiście lub przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną, w 3 egzemplarzach wersji papierowej oraz wersji elektronicznej (na płycie CD), bezpośrednio w biurze LGD „Ziemia Chełmońskiego” przy ul. Warszawska 24, 96-321 Żabia Wola.
Wnioski nadsyłane drogą pocztową, faksem lub drogą elektroniczną nie będą uwzględniane. Skan wniosku nie stanowi wymaganej wersji elektronicznej.
Wszelkie informacje niezbędne dla prawidłowego wypełnienia wniosków udzielane są w biurze LGD „Ziemia Chełmońskiego” w godzinach pracy biura, pod numerem telefonu: 46 858 91 51 bądź e-mailem: biuro@ziemiachelmonskiego.pl
Ze swojej strony chcielibyśmy serdecznie podziękować prelegentom i wszystkim uczestnikom za tak liczne przybycie.
Spotkanie spotkało się dużym zainteresowaniem gdyż wzięło w nim udział około 24 osób.